Rokiškis ([info]rokiskis) wrote,
@ 2008-10-31 19:58:00
Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend  Next Entry
Entry tags:šventės

Helovynui - NE
Kaip ir pernai, taip ir šiemet sakau - man ši "šventė" svetima ir šleikštulį varanti. Dėjau ant prekybininkų, dėjau ant televizininkų ir t.t., kas darosi sau pelnus iš kažkokių svetimybių.



Jei kas norit prisidėti prie manęs - nusikopijuokit sau šitą paveikslėlį :-)





(44 comments) - (Post a new comment)


[info]starlin_elvea
2008-10-31 06:05 pm UTC (link)
Turiu pasakyt, Londone daug mažiau helouvyniškų pagarbų nei kad Lietuvoj pastaruoju metu... Vos ne vos šį tą parduotuvėse gali pastebėti. Kalėdos jau pastebimesnės nei kad Helouvynas...

(Reply to this) (Thread)


[info]rokiskis
2008-10-31 06:17 pm UTC (link)
Pas mus prekybininkai siautėja. Didina pardavimus visais įmanomais būdais. O mes gi vis dar neatsparūs reklamai :-/

(Reply to this) (Parent)


[info]anaiptol
2008-11-01 09:56 am UTC (link)
tai kad, sakyčiau, kaip tik dvesia jau ta šventė ant Lietuvos. vienas kitas stelažas prekybcentry moliūgams bei kaukėms skirtas ir tiek.

(Reply to this) (Parent)(Thread)


[info]rokiskis
2008-11-01 10:13 am UTC (link)
Jei dvęsia - tai ir gerai. Tai ir nėr čia ko. Tai ir prisidėkim prie to, kad greičiau :-)

(Reply to this) (Parent)


[info]my_best_pic
2008-10-31 06:06 pm UTC (link)
Yes! Sutinku!)

(Reply to this)


[info]dziki_dzik
2008-10-31 06:27 pm UTC (link)
Agreed. I am freaked out when children's TV channel teaches kids how to make fake blood for Halloween. It's not Christian.

(Reply to this) (Thread)


[info]grusalakas
2008-10-31 06:31 pm UTC (link)
Well, not all the people are Christians, for starters...

(Reply to this) (Parent)(Thread)


[info]dziki_dzik
2008-10-31 06:52 pm UTC (link)
There is no such thing in Belarusian pagan tradition either. We have Dzyady - that's a light celebration of memory of deceased, that's it.

(Reply to this) (Parent)(Thread)


[info]grusalakas
2008-10-31 07:05 pm UTC (link)
Well, i still don't see why people couldn't celebrate something they want. Even if it's not traditional where they live. As long as it's not against law and other peoples rights.

(Reply to this) (Parent)(Thread)


[info]rokiskis
2008-10-31 07:26 pm UTC (link)
And what do you celebrate in this case? :-) Also, remember that right to choose is not right to push. And right to choose Vėlinės(Dziady) or Helloween is not equal to right to push Helloween. Helloween in this case is simply ideologic invasion which is pushed by merchants. So, I do not see equal rights here.

(Reply to this) (Parent)(Thread)


[info]grusalakas
2008-10-31 07:40 pm UTC (link)
Um, I dunno what are those people celebrating either :P . But if they are having fun - who am I to interfere with that?
Theoretically, if Vėlinės would have the same potencial to make business from, merchants wouldn't need Helloween. Ideologic invasion, non-equal rights? Maybe. Sadly that's not the only thing that's wrong in our society, and not the worst one either...

(Reply to this) (Parent)


[info]dziki_dzik
2008-10-31 08:38 pm UTC (link)
As long as you don't sacrifice black goats :)))

You can celebrate all you want. I am just saying that I am offended by the imagery of the Halloween and don't share whatever ideas are in this originally Keltic celebration.

(Reply to this) (Parent)

Tradition-shmadition
[info]gerasirdis
2008-10-31 08:38 pm UTC (link)
>There is no such thing in Belarusian pagan tradition either.
Hey, what about a tradition of satanic rituals? Or are these not in Belarusian tradition either?

And, by the way, how do you make fake blood?

(Reply to this) (Parent)(Thread)

Re: Tradition-shmadition
[info]dziki_dzik
2008-10-31 08:44 pm UTC (link)
No. I haven't heard of Satanic tradidions in Belarus either.

Here's your fake blood recipe, Enjoy!
http://www.halloween-website.com/fake_blood.htm

(Reply to this) (Parent)(Thread)

There is no belarusian tradinions of CBBC or Cartoon Network
[info]gerasirdis
2008-10-31 08:53 pm UTC (link)
>Homemade Fake Blood
>1 c. Karo Syrup
>1 Tbsp Water
>2 Tbsp Red Food Coloring
>1 tsp Yellow Food Coloring

Karo syrup? "Red food coloring"?

Now now. What kind of TV exactly are your belarusian children watching? Because, you know, if they are watching foreign TV, it is rather understandable, that it peddles foreign traditions.

(Reply to this) (Parent)(Thread)

Re: There is no belarusian tradinions of CBBC or Cartoon Network
[info]dziki_dzik
2008-11-01 01:31 am UTC (link)
:)

(Reply to this) (Parent)


[info]grusalakas
2008-10-31 06:28 pm UTC (link)
Ne ką mažiau prekybininkai pelnosi ir iš kitos beprasmiškos tradicijos aka Vėlinių. Gal tik tai mažiau svetimybė ir labiau pripratę esam.
Kalėdos pas mus irgi jau vaidentis pradeda. jak.

(Reply to this) (Thread)


[info]rokiskis
2008-10-31 07:27 pm UTC (link)
Kardinaliai mažiau pelnosi iš Vėlinių. Kelios žvakelės po kelis litus - nesulyginama su Helovyno tūsais.

(Reply to this) (Parent)(Thread)


[info]grusalakas
2008-10-31 07:34 pm UTC (link)
Gėlės, vainikai (perparduodami keliskart, kaip ir žvakutės :D )...
Taip, visgi gal ir mažiau. :/ Nes Vėlinės iš pagrindų negali būti tokios pelningos, kaip er..Helouvynas.

(Reply to this) (Parent)(Thread)


[info]rokiskis
2008-10-31 08:47 pm UTC (link)
Žinai, perparduoti sudegusią žvakutę ar suvytusį vainiką (beje, per Vėlines vainiką?) - man tai panašu truputį į vieną iš naujųjų legendų :-) Taip. Pelnas valdo viską, todėl ir Vėlinėss keičiamos į Helovyną.

(Reply to this) (Parent)(Thread)


[info]grusalakas
2008-10-31 09:00 pm UTC (link)
Nia, nu kas kalba apie jau suvytusius vainikus :) . Prieš kelerius metus, pamenu, spaudoj buvo išplaukęs skandalas, kad nuo kapų tvarkingai nurenkami švieži vainikai ir iš naujo pardavinėjami prie įėjimo į kapines...Recycling, vadinasi...

(Reply to this) (Parent)(Thread)


[info]grusalakas
2008-10-31 09:01 pm UTC (link)
Tpfu, gal ir ne vainikai, bet kažkas tokio. Kaip žmogus, kuris savo mirusius giminaičius kuo puikiausiai sugeba prisiminti be jokių ritualų/kapų lankymų/gėlių nešiojimų, nelabai galiu privardint, kas ten naudojama ir kas konkrečiai buvo perpardavinėjama būtent tuo atveju.

(Reply to this) (Parent)(Thread)


[info]rokiskis
2008-10-31 09:07 pm UTC (link)
Jei ir tarsim, kad kaimo chroniukai perpardavinėja iš kapinių pavogtus vainikus, tai visgi netampa prekybos tinklo veikla :-)

(Reply to this) (Parent)(Thread)


[info]grusalakas
2008-10-31 09:18 pm UTC (link)
Biški į nukryptemę nuėjom. Čia buvo konkrečiai apie perpardavinėjimą, savaime suprantama, kad prekybcentriai čia ne prie ko. Bet tai irgi prekybininkai, nors ir ne tokiu mastu. Ir visai ne chroniukai, o tvarkingos neprasigėrusios bobutės ir pan. :P

(Reply to this) (Parent)


[info]anaiptol
2008-11-01 09:57 am UTC (link)
o iš kur ta svetimybė atėjo?

(Reply to this) (Parent)(Thread)


[info]grusalakas
2008-11-01 10:05 am UTC (link)
Na, dabartinės Vėlinių tradicijos yra atėjusios iš krikščionybės, kas visgi nėra "gimtoji" mūsų krašto religija. Pagoniškos Vėlinės buvo truputuką kitokios.
Na, "svetimybė" gal kiek ir per stiprus žodis, bet taip jau gaunas, kai įsiveli į diskusijas darydamas dar kelis darbus vienu metu... :/

(Reply to this) (Parent)


[info]ashtroka
2008-10-31 06:39 pm UTC (link)
Heh, o ką darai, kai prekybininkai ir televizinkai darosi pelną iš tradicinių švenčių, kaip Kalėdos ar Velykos? :) nemanau, kad tai mažesnė blogybė...

(Reply to this) (Thread)


[info]rokiskis
2008-10-31 07:23 pm UTC (link)
O ką daryt, ką daryt. Šiaip ar anaip, tavo minėtu atveju pelnosi tai jie iš esamų švenčių. Nors, reik pasakyti, Popiežius labai tą reiškinį kritikavo.

O Helovyno atveju - jie išvis dirbtinai kiša naują šventę, kad pasipelnytų. Tarp kitko, Valentino diena - dar viena panaši šventė. O po kiek laiko - dar ir kitų naujų atsiras. Taip ir kemšama mums į smegenis ideologija, kuri reikalinga tik tam, kad išvilioti pinigų.


(Reply to this) (Parent)(Thread)

"Korupciją sunaikinsime uždraudę pinigus"- kažkoks komentaras
[info]gerasirdis
2008-10-31 08:32 pm UTC (link)
>Taip ir kemšama mums į smegenis ideologija, kuri
>reikalinga tik tam, kad išvilioti pinigų.
Ponas būsite hipis, besipriešinantis kapitalizmui, ir jo tarnui- marketingui?

(Reply to this) (Parent)(Thread)

Re: "Korupciją sunaikinsime uždraudę pinigus"- kažkoks komentaras
[info]rokiskis
2008-10-31 08:49 pm UTC (link)
Ponas, aš vienas iš tų, kas augina kapitalizmą. Todėl ir manau, kad smegenų perforavimas - tai nėra kapitalistinis metodas, o priešingai - tai yra vienas iš totalitarinių metodų, nesuderinamų su pasirinkimo laisve, kuri būtina realiai laisvai rinkai.

(Reply to this) (Parent)(Thread)

Smegenų perforavimas? Ei?..
[info]gerasirdis
2008-10-31 09:01 pm UTC (link)
Įdomu, jūs už kapitalizmą, bet prieš reklamą, ar galbūt kažkas jus grąsindamas kalėjimu verčia pirkti moliūgus bei plasmasinius 3cm ilgio dantis?

Aš, jei ką, irgi nesu "už" helovyną, bet jei jau mes naudojamės globalios rinkos privalumais, nereikėtų stebėtis, kad pas mus ateina ir globali rinkodara.

Sakyč, gal reiktų globalizuoti pasauliui lietuviškas šventes...

(Reply to this) (Parent)(Thread)

Re: Smegenų perforavimas? Ei?..
[info]rokiskis
2008-10-31 09:06 pm UTC (link)
Ne, aš ne prieš reklamą :-) Reklama yra būtina, kaip vartotojo informavimo, prekės identifikavimo ir t.t. priemonė. Bet tai neturėtų išvirsti į visokias ideologijas, kaip kad atsitinka dabar.

O dėl globalizacijos ir to, kad tai tampa problema - tikrai taip. Ir net nežinau, kaip to galima būtų išvengti. Helovynas - išties simptomatiškas.

Vėlgi, dėl lietuvių švenčių globalizavimo - labai gera idėja būtų :-) Manau, kad daugelis prekybininkų paremtų :-)

(Reply to this) (Parent)(Thread)

Hm.
[info]gerasirdis
2008-10-31 09:17 pm UTC (link)
Helovyno "ideologija"? Ar tik labai sumani reklaminė kampanija?

>Vėlgi, dėl lietuvių švenčių globalizavimo - labai gera
>idėja būtų :-) Manau, kad daugelis prekybininkų paremtų :-)
Bet ar turime ką nors tinkamo eksportui?

(Reply to this) (Parent)(Thread)

Re: Hm.
[info]rokiskis
2008-10-31 10:06 pm UTC (link)
Reiktų gerai paieškoti. Ir paskui - pirmiausiai gerai išfinansuoti, kad tai taptų visiškas topas Lietuvoje. Gal būt, tiktų Morės deginimai visokie. Gal - dar kažkas.

(Reply to this) (Parent)(Thread)

Taigi
[info]gerasirdis
2008-11-01 05:23 pm UTC (link)
Na, po teisybei, helovynas- beveik tos pačios užgavienės, tik netinkamu laiku.

(Reply to this) (Parent)(Thread)

Re: Taigi
[info]rokiskis
2008-11-01 05:31 pm UTC (link)
Taip, bet skirtingai nuo Užgavėnių, visiškai iškrentantis iš kultūrinio konteksto.

(Reply to this) (Parent)


[info]zvyras
2008-10-31 07:52 pm UTC (link)
Man tai helouvynas išvis neegzistuoja, ignoruoju ir kitiems patariu. Nepatrauklu visiškai.

(Reply to this) (Thread)


[info]sig_tyr
2008-11-01 01:25 pm UTC (link)
taigi keltiškojo Samaino šventė tas helouvyns. Moliūgai yr jėga - man tai patinka. Bet dirbtina masinė psichozė tai nepatinka.

(Reply to this) (Parent)


[info]mishrune
2008-11-01 12:10 pm UTC (link)
Nu mat kaip... pasirodo, ir helovynas buvo, o aš ir nepastebėjau... :D

(Reply to this)


[info]ekzon
2008-11-01 01:28 pm UTC (link)
Kam iš šventės daryti problemą? Tegu žmonės džiaugiasi! O kas leidžia daryti iš savęs pelną prekybininkams - pats kalts, ir vis vien iš jo pelną darys, šventė ar ne.

(Reply to this)


[info]pamisele
2008-11-01 03:42 pm UTC (link)
Nematau čia jokios problemos, kad brukama šventė per prievartą, kas nenori, tas nešvenčia.

(Reply to this) (Thread)


[info]rokiskis
2008-11-10 01:21 pm UTC (link)
Daugelis nematė jokios problemos, kad per prievartą brukamos Spalio šventės, kas nenorėjo, tas nešventė :-)

(Reply to this) (Parent)(Thread)


[info]pamisele
2008-11-10 03:59 pm UTC (link)
Nu gerai, prisipažįstu, man patinka helovynas, dar iš tų laikų, kai žiūrėdavau Burtono filmus. O dėl komercijos... tarkim, aš parduotuvėse nepirkau helovyno atributų - daug įdomiau pačiai skaptuoti moliūgus, iš kartono karpyti šikšnosparnius ir pasidaryti kokį kostiumą.

(Reply to this) (Parent)(Thread)


[info]rokiskis
2008-11-10 08:09 pm UTC (link)
Nagi, vat jums ir prašom :-) Taigi, neturiu ir ką pridėti anei gi atimti :-)

(Reply to this) (Parent)


(44 comments) - (Post a new comment)

Create an Account
Forgot your login or password?
Login w/ OpenID
English • Español • Deutsch • Русский…